středa 28. listopadu 2007

HP - zkušenosti, kvalita, reklamace – potřetí?

Kdo nezná společnost HP (Hewlett-Packard) ať zvedne ruku? Nikdo? Tak to jsem čekal. HP zná opravdu každý neboť je to společnost s celosvětovým působením, kterou nejvíce mezi lidmi proslavily tiskárny. Portfolio výrobků HP je mnohem širší a patří sem např. servery, PC, notebooky, LCD, tiskárny atd.

Tiskárny – bez problémů

Notebooky – bez problémů, jen si musíte připravit větší finanční obnos než obvykle

PC – bez problémů, jen si musíte opět připravit větší finanční obnos než obvykle

LCD – HP nabízí modely s průměrnými parametry i s parametry špičkovými, záleží pouze na Vašich finančních možnostech, jen jedna věc je často problémová, některé modely LCD monitorů trpí slabým podsvícením

Záruční lhůta pro koncové zákazníky a firemní zákazníky se často liší. Zatímco koncový zákazník má ze zákona zaručenou minimální záruční lhůtu 24 měsíců, firemní zákazník se musí často spokojit jen s 12 měsíční záruční lhůtou nebo si musí zakoupit speciální balíčky, které rozšiřují standardní záruční lhůtu.

Reklamace zboží probíhá tak, že si vyberete na www.hp.cz nejbližší autorizovaný servis, do kterého společně s dokladem o koupi dopravíte zboží určené na opravu. Dopravu zpět už pro Vás zajistí HP. Reklamace majitelů speciálních balíčků rozšiřující záruku, se řídí podle zakoupeného balíčku (oprava do 24 hodin, příjezd technika do 4 hodin od nahlášení závady apod.).

Podělte se svými zážitky s výrobky značky HP i Vy.

Mrkni na me.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Ahojky doma máme multifunkční tiskárnu HP Deskjet F370 a zatím bez problémů ... Ve firmě máme z 90% tiskárny a kopírky od HP. Já můžu jedině doporučit.